Official Sponsor


Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: KUANTAN SPRINT TEST  (Read 1437 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
zam6009
Newbie
*

Karma: +0/-0
Offline Offline

Posts: 7





Ignore User Options
« on: June 02, 2011, 02:12:32 PM »

KUANTAN SPRINT TEST.

LOKASI: UMP, GAMBANG KUANTAN
TARIKH: 4/6/11 JAM 10.00 PAGI ( MOTOSIKAL )
             5/6/11 JAM 10.00 PAGI ( KERETA )

DATANGLA BERAMAI-RAMAI. laugh laugh
Logged
Pages: [1]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

*
Random pictures
Sorry, you do not have permission to view pictures!
Most recent post
Re: Bolt On Turbo
Bro, piston standard kena potong sikit (1mm) untuk kurangkan comp. yang lain semua beli barang L6 boleh dah, tapi kena safc atau...

enjin viva 660 EF-VET (nak pakai piston 72mm kelisa)
Hi, nak tanya sifu-sifu di sini, enjin viva 660 EF-VET nak pakai piston 72mm kelisa selamat tak? Terima Kasih

Kusyen kereta
Salam,Saya punya kusyen dah teruk lah dah nampak besi dalamnk kene tukar baru ataupun tambah kusyen dalam tu?Suggest kan kat man...

Harga Tayar Semasa
Salam.Saya guna Viva sportrim 14"tayar saya guna  165 55 R14.Baru2 ni saya punya tayar botak sebelah luar untuk tayar belah driv...

Re: Asia Le Mans!
Quote from: cyka on April 15, 2014, 11:28:05 AMAssalammualaikum, nak tanya sikit eh.Ada tak sesapa tengok Asia Le Mans? Korang t...

Last 5 Shouts:
Today at 09:51:01 AM
salam perkenalan vivac semua, we are new here.
 
April 16, 2014, 04:52:45 PM
Salam semua,sy masih baru disini... mohon tunjuk ajar semua
April 13, 2014, 04:17:04 PM
Assalammualaikum wbt
April 13, 2014, 01:40:36 PM
Hai sy newbie.. Guide me please! 😂
April 10, 2014, 11:29:07 AM
SALAM VIVAC!!
cyera umizaru on tha line! ;)
Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2013, Simple Machines |TinyPortal v0.9.8 © Bloc Page created in 0.107 seconds with 30 queries.