*
Support by:
Random pictures
Sorry, you do not have permission to view pictures!
Join Us

ads space

Members
Total Members: 21603
Latest: ARULPERON
Stats
Total Posts: 116781
Total Topics: 6021
Online Today: 38
Online Ever: 178
(March 28, 2008, 11:27:34 AM)
Users Online
Users: 0
Guests: 47
Total: 47
Official Sponsor


Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: speaker + power amp + tweeter ape yg terbaik  (Read 1417 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
RAJ_88
Newbie
*

Karma: +0/-0
Offline Offline

Posts: 3





Ignore User Options
« on: July 07, 2012, 03:20:28 PM »

salam smua...i would like 2 know wadz da best speaker 4 viva 850 cc
i found a kennon power amp 1000w 2 channel + 2 kennon speakerz + 2 tweeter cost rm 200 siap pasang but i would like to know itz gud 4 my car....


thankzzzz
Logged
Pages: [1]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

*
Google
Last 5 Shouts:
February 17, 2015, 12:20:08 AM
salam semua...aduhhhhh..lama btl xjenguk forum nie...lama tiadangar berita kwn2 semua...
dihrp semua yg berada dlm group nie sihat2 hendaknya...
February 16, 2015, 06:48:06 PM
Saye ade bumper elite n bonet..tpi dkt kg lah..mmg xguna dh
February 16, 2015, 11:52:56 AM
Salam.. nak tanya, sape ade bumper standard yang dah x nak digunakan dan nak dilepaskan..
February 14, 2015, 07:44:29 PM
salam..tumpang tanya kalau ada dari sabah..nak tanya workshop untuk tukar timing belt.. kalau boleh harga sekali..tanya kat sc 350..huhu
February 13, 2015, 04:00:46 PM
assallam....newbie here
Most recent post
Re: Timing belt
kalau tukar timing belt kt workshop biasa boleh ka?void warranty x?1st time nk kena tukar ni.tq.

Re: Ada sapa2 tau kos tukar whole set kunci viva
P kt SC Perodua, cakap hilang kunci ja la..rasanya boleh..sebab aritu alarm wat hal, dan SC gantikan yg baru aja..so, maybe utk ...

Re: spot rim myvi, kelisa dan kenari leh tak masuk kat viva....
salam semua.. saya pun minat nak tukar rim standard viva elite to myvi se.. biasa mane nak dapat ek... thanks 

Re: viva 850 manual
Memang standard la tu.Cruising rpm utk 850 lebih tinggi berbanding 1.0 pada kelajuan yang sama.Sebabnya final drive ratio untuk:...

Re: Timing belt
kalau ada masa terluang baik tukar sendiri je timing belt tu. 

Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines |TinyPortal v0.9.8 © Bloc Page created in 0.087 seconds with 31 queries.