Official Sponsor


Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: speaker + power amp + tweeter ape yg terbaik  (Read 1208 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
RAJ_88
Newbie
*

Karma: +0/-0
Offline Offline

Posts: 3





Ignore User Options
« on: July 07, 2012, 03:20:28 PM »

salam smua...i would like 2 know wadz da best speaker 4 viva 850 cc
i found a kennon power amp 1000w 2 channel + 2 kennon speakerz + 2 tweeter cost rm 200 siap pasang but i would like to know itz gud 4 my car....


thankzzzz
Logged
Pages: [1]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

*
Random pictures
Sorry, you do not have permission to view pictures!
Most recent post
Re: Bolt On Turbo
Bro, piston standard kena potong sikit (1mm) untuk kurangkan comp. yang lain semua beli barang L6 boleh dah, tapi kena safc atau...

enjin viva 660 EF-VET (nak pakai piston 72mm kelisa)
Hi, nak tanya sifu-sifu di sini, enjin viva 660 EF-VET nak pakai piston 72mm kelisa selamat tak? Terima Kasih

Kusyen kereta
Salam,Saya punya kusyen dah teruk lah dah nampak besi dalamnk kene tukar baru ataupun tambah kusyen dalam tu?Suggest kan kat man...

Harga Tayar Semasa
Salam.Saya guna Viva sportrim 14"tayar saya guna  165 55 R14.Baru2 ni saya punya tayar botak sebelah luar untuk tayar belah driv...

Re: Asia Le Mans!
Quote from: cyka on April 15, 2014, 11:28:05 AMAssalammualaikum, nak tanya sikit eh.Ada tak sesapa tengok Asia Le Mans? Korang t...

Last 5 Shouts:
April 16, 2014, 04:52:45 PM
Salam semua,sy masih baru disini... mohon tunjuk ajar semua
April 13, 2014, 04:17:04 PM
Assalammualaikum wbt
April 13, 2014, 01:40:36 PM
Hai sy newbie.. Guide me please! 😂
April 10, 2014, 11:29:07 AM
SALAM VIVAC!!
cyera umizaru on tha line! ;)
April 07, 2014, 07:43:08 PM
salam serta salam 1 malaysia..
lama btl xjenguk forum vivac nie...mcmn keadaan kalian semua....sihat...di harap kalian semua sihat2 belaka....
Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2013, Simple Machines |TinyPortal v0.9.8 © Bloc Page created in 0.124 seconds with 30 queries.