*
Support by:
Random pictures
Sorry, you do not have permission to view pictures!
Join Us

ads space

Members
Total Members: 21727
Latest: Mat ney
Stats
Total Posts: 116813
Total Topics: 6041
Online Today: 36
Online Ever: 178
(March 28, 2008, 11:27:34 AM)
Users Online
Users: 0
Guests: 23
Total: 23
Official Sponsor


Kelab Bermotor Perodua Viva atau lebih dikenali dengan singkatan VIVAC telah diasaskan oleh Encik Faizal Bin Shamsuddin pada 10 Mei 2007 dan berdaftar secara rasminya pada 29 Mei 2008 dibawah Kementerian Belia Dan Sukan (2890/2008).

Kelab ini ditubuhkan bagi ahli kelab berkongsi idea dan berkomunikasi secara berkesan serta menggalakkan interaksi tanpa mengira status bangsa, agama dan kaum. Kelab ini juga mengalukan orang ramai untuk menyertai kami dan mempelajari ilmu berkaitan dengan konvoi, radio amatur dan sebagainya.

Kelab VIVAC bermula dengan komuniti yang kecil yang mana bermula melalui forum maya untuk peminat kereta. Namun setelah setahun bertapak, kelab VIVAC telah mengambil inisiatif dengan mendaftar dibawah Kementerian Belia dan Sukan memandangkan ahli semakin ramai bertujuan untuk menjadikan kelab VIVAC salah satu kelab berdaftar yang dapat dikongsi dan disertai oleh semua pemilik viva tanpa sangsi.

Dengan berdaftarnya kelab VIVAC, berbagai program dan aktiviti dapat dilakukan dan disokong oleh banyak pihak. Aktiviti-aktiviti kelab ini bukan hanya bertumpu kepada sukan bermotor semata-mata, bahkan banyak aktiviti kemasyarakatan dan keagamaan yang telah dianjurkan oleh kami bagi membantu mereka yang memerlukan dan menunjukkan keprihatinan kami terhadap isu-isu semasa.

source : Profile Kelab
VIVAC MALAYSIA

Muhammad Shazwan Daniel (Dr Zack Danieal) (fb)
PROMOTIONS & SPONSORSHIP COMMITTEE (PR)
017-5265686

Alternatively, if you are unable to reach any of our Commitees, please email your queries to :
vivac@peroduavivaclub.com
or
vivac_induk@yahoo.com

Our Facebook Page
Our Facebook Group
Be our registered member

*
Google
Last 5 Shouts:
Today at 03:55:33 AM
Hi all...im newbie vc0353 central crew
August 25, 2015, 06:33:34 PM
Hi Everyone! I am a new owner of Viva from johor
August 25, 2015, 06:33:30 PM
Hi Everyone! I am a new owner of Viva from johor
August 18, 2015, 09:58:47 AM
Hi,NEWBIE FRM PENANG.SILA BERI TUNJUK AJAQ
August 05, 2015, 03:40:18 PM
Assalamualaikum wbt.. ViVAC ALiVE! Small Impresion Big Expectation!!
Most recent post
Re: pencucuh rokok tak berfungsi
penah jadi sekali, rupe2nye wayar connector belakang tercabut. cube try cek dari bawah centre console tu, tak payah buka ape2 pu...

Re: kereta berbunyi semasa on aircond
salam...saya punye simpton macam sama.on enjin, takde bunyi pelik.on aircond, pun sama jugak, ok je.tapi bile masuk gear drive, ...

Re: display minyak, mileage hilang
salam...google pasal masalah display kereta kejap on, kejap hilang.tiba2 terjumpa forum post ni.nak tanye sikit. dah setel ke ma...

Wedding Video Jacksonville
Ed Roy Media specializes in Video Production Jacksonville fl, Video Service Jacksonville fl, Special Event Video in Jacksonville...

kereta berbunyi semasa on aircond
Salam smua. Seperti topik diatas kereta viva850 mempunyai masalah seperti berikut1)enjin seperti bunyi berdengung semasa on airc...

Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines |TinyPortal v0.9.8 © Bloc Page created in 0.094 seconds with 24 queries.